کارت گرافیکی GV-NTITANXD5-12GD-B، شوالیه ایکس گیگابایت!
تاریخ : 1394/01/24

با معرفی رسمی TITAN X از سوی انویدیا، شرکت‌های مختلفی کارت‌های گرافیک خود را بر مبنای این پردازنده گرافیکی معرفی و ارائه کردند. گیگابایت نیز به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت سخت‌افزارهای مخصوص Game، کارت گرافیک مدل  GV-NTITANXD5-12GD-B خود را معرفی کرد. این کارت بر مبنای GeForce GTX TITAN X و معماری Maxwell ساخته شده است و فناوری 28 نانومتری در ساخت آن به کار گرفته شده است.

با معرفی رسمی TITAN X از سوی انویدیا، شرکت‌های مختلفی کارت‌های گرافیک خود را بر مبنای این پردازنده گرافیکی معرفی و ارائه کردند. گیگابایت نیز به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت سخت‌افزارهای مخصوص Game، کارت گرافیک مدل  GV-NTITANXD5-12GD-B خود را معرفی کرد. این کارت بر مبنای GeForce GTX TITAN X و معماری Maxwell ساخته شده است و فناوری 28 نانومتری در ساخت آن به کار گرفته شده است. این کارت گرافیک، دارای 12 گیگابایت حافظه از نوع GDDR5 با سرعت 7Gbps و رابط 384 بیتی است و تعداد هسته‌های CUDA آن به عدد شگفت آور 3072 می رسد. ضمن اینکه فرکانس کاری پردازنده این محصول در حالت پایه 1000 مگاهرتز و در حالت BOOST به 1075 مگاهرتز خواهد رسید.

کارت گرافیک Gigabyte GTX TITAN X نسبت به GTX TITAN از نظر کارایی و بازده، بهبودهای قابل توجهی داشته است، به طوری که آن را به یک گزینه تمام‌عیار برای انجام بازی‌های روز دنیا با رزولوشن‌های بسیار بالا تبدیل کرده است. این کارت در کنار قدرت پردازشی بالای خود، به فناوری‌های مهمی نیز مجهز است. از جمله آن‌ها می‌توان به NVIDIA Shadow Play به منظور ضبط و اشتراک صحنه‌های بازی، فناوری G-SYNC برای نمایشگرها، فناوری Game Stream برای اجرای بازی در دستگاه NVIDIA SHIELD و فناوری NVIDIA DSR برای پشتیبانی از رزولوشن 4K اشاره کرد.علاوه بر این فناوری‌ها، نرم‌افزار Gigabyte OC GURU II نیز در اختیار شماست تا بتوانید از نهایت ظرفیت اورکلاکینگ کارت خود استفاده کنید و کارایی آن را با توجه به وجود تکنولوژی GPU Boost 2.0 به حداکثر برسانید. با OC Guru II می‌توان ولتاژ هسته و سایر تنظیمات کلیدی را بهینه‌سازی نمود و بر قدرت گرافیکی کارت افزود.

این محصول با داشتن پورت های Dual-link DVI-I و HDMI و سه پورت Display Port تنوع خوبی را برای کاربر فراهم کرده است و در کنار آن این قابلیت را نیز میسر کرده است تا بتوان تا تعداد چهار نمایشگر را بر روی یک کارت متصل کرد و از تجربه‌ای نوین در گیمینگ، نهایت لذت را برد. این محصول گیگابایت همزمان با عرضه جهانی در ایران نیز عرضه خواهد شد

.

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت فاتک افزار پرداز می باشد