عرضه پچ پنل فیبر نوری Dual pivoting توسط کمپانی برندرکس
تاریخ : 1394/02/28

 

 

فیبرنوری Dual Pivoting  کمپانی برندرکس برای آرایش بهتر کابل های فیبر نوری و استفاده بیشتر از فضای رک، پچ پنل های  روانه بازار کرده است.

برای مدیریت پچ کوردها معمولا از 2 روش در انتخاب نوع پچ پنل ها استفاده می شود. در روش اول پچ پنل به صورت تخت بوده (Flat) که برای سهولت در آرایش پچ کوردها، نیاز به نگهدارنده کابل (Cable Management) و یا سینی می باشد. در روش دوم با زاویه دار کردن پچ پنل ها (Angled) مسیر هدایت پچ کوردها به کانال های عمودی کنار رک بدون نیاز به نگهدارنده های کابل میسر می شود. هر دو روش بسته به نوع رک، حجم کابل ها، پچ کوردها و محدودیت های مدیریتی کابل ها و متناسب با نظر طراح قابل استفاده می باشد.

کمپانی برندرکس (Brand-Rex) در سری پچ پنل جدید Dual Pivot، طراحی خلاقانه ای اجرا کرده است که با استفاده از لولا، پورت ها و ماژول های پچ پنل هم درحالت تخت و هم در حالت زاویه دار بنابر نیاز طراح قابل تنظیم می باشد. این لولاها با حرکت زاویه دار خود امکان بهبود در مدیریت کابل ها را فراهم کرده و با استفاده از سیستم لیبل گذاری خلاقانه ایی کاربرد این راه حل را دو چندان کرده است.

این پچ پنل ها مطابق با استاندارد 19 اینچ ساخته شده و با اشغال یک یونیت از فضای رک، امکان سربندی 48 رشته فیبر نوری سینگل مد و مالتی مد را فراهم می سازد. این محصول به نحوی طراحی شده است تا با وزنی کم نصبی راحت و با پوششی شفاف، سیستم لیبل گذاری کارآمد و دسترسی آسانتر به کابل های فیبر نوری را در محل سربندی میسر سازد.

منبع: فربین نیوز


© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت فاتک افزار پرداز می باشد