جایزه ملی فاب به برترین های مراکز علمی کشور در حوزه فناوری اطلاعات اعطا می شود
تاریخ : 1394/03/05

 

تهران-ایرنا- جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر (فاب) در سومین همایش مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور به دانشجویان ، مدیران و وبگاه های برتر دانشگاهها و مراکز علمی ایران که بهترین فعالیت ها را در حوزه فناوری اطلاعات داشته اند، ارایه می شود

 

 

سومین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور قرار است بیستم خردادماه جاری در تالار ایوان شمس برگزار شود.

آزاده محبی دبیر علمی این همایش در گفت وگو با خبرنگار علمی ایرنا در خصوص جایزه ملی فاب توضیح داد: جایزه ملی فناوری اطلاعات برتر (فاب) از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سه سطح طلایی، نقره ای و برنزی در بخش های دانشجویی، مدیران و وبگاه های برتر اعطا می شود.

وی توضیح داد: در بخش دانشجویی ، دستاوردهای دانشجویی حاصل پژوهش دانشجویی در پایان نامه و پروژه در زمینه فناوری اطلاعات اعطا می شود.

دبیر علمی سومین همایش مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه ها و مراکز علمی کشور خاطرنشان کرد: همچنین مدیران فناوری اطلاعات و وبگاه های برگزیده نیز جایزه ملی فاب اعطا می شود.

به گفته محبی یکی از جامعه هدف این جایزه مراکز علمی کشور و پارک های علم و فناوری است تا بتوان دستاوردهای فناوری را ارایه کنند تا به نوعی فرصتی مناسب برای تجاری شدن دستاوردها علمی ایجاد شود و از این طریق شرایطی برای افزایش تولید بومی و جلوگیری از ورود محصولات خارجی در کشور فراهم شود.

براساس این گزارش برگزیدگان از حمایت های معنوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات بهره مند خواهند شد.

دبیر علمی سومین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه ها و مراکز علمی کشور هدف از برگزاری این همایش را تبادل نظر و اشتراک گذاری تجربه های حوزه فناوری اطلاعات به ویژه مراکز علمی کشور عنوان کرد و گفت: این همایش قصد دارد تا به صورت عملیاتی فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی را در اختیار این مراکز قرار دهد

منبع.

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت فاتک افزار پرداز می باشد