ارسال 138 دستاورد فناورانه به همایش ملی «مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی»
تاریخ : 1394/03/19

تعداد ۱۳۸ دستاورد به دبیرخانه سومین همایش مدیران فناوری اطلاعات ارسال شده که ۷۸ دستاورد مربوط به آثار غیردانشجویی بوده است

به گزارش سرویس علمی ایسنا، کمیته علمی همایش مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور، بر اساس معیارهای ارزیابی، 138 دستاورد فناورانه ارسالی به دبیرخانه همایش را مورد بررسی قرار داد.

 

بر همین اساس از میان دستاوردهای ارسالی، ۱۴ دستاورد به عنوان دستاورد برگزیده انتخاب شده است. از میان این دستاوردها، سه دستاورد شایسته دریافت جایزه فاب (فناوری اطلاعات برتر) بوده که در روز همایش معرفی می‌شوند؛ همچنین از سایر دستاوردهای برگزیده نیز در روز همایش تقدیر می‌شود.

 

در بخش دانشجویی که برای اولین بار در این همایش تعریف شده، ۶۰ دستاورد به دبیرخانه همایش ارسال شد که براساس نظر کمیته داوری تنها دو دستاورد قابل تقدیر شناخته شدند که در روز همایش معرفی می‌شوند.

 

دستاوردهای ارائه شده در موضوعاتی نظیر آموزش الکترونیکی، پایگاه‌های اجتماعی اشتراک اطلاعات، ابزارها و بسترهای محاسبات ابری، سامانه‌ها و موتورهای جستجو و پردازش متن، سامانه‌های مبتنی بر موبایل و سامانه‌های ارتباطاتی صدا و تصویر قرار گرفتند.

 

همچنین، در بخش وبگاه‌های مراکز علمی نیز کارگروه مربوطه متشکل از مدیران مناطق ۹ گانه فناوری اطلاعات کشور، بر اساس شاخص‌های ارزیابی وبگاه، تمام وبگاه‌های مراکز علمی را ارزیابی کرده و در نهایت یک وبگاه از هر منطقه را شایسته تقدیر دانستند که در روز همایش معرفی خواهند شد.

 

بر اساس این گزارش، با نظر کارگروه داوری وبگاه‌ها، یکی از ۹ وبگاه برگزیده در روز همایش جایزه فاب را دریافت می‌کنند.

 

سومین همایش ملی «مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور»، به همت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران روز چهارشنبه، ۲۰ خرداد ماه در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود

منبع.

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت فاتک افزار پرداز می باشد