گشایش چهارمین نمایشگاه اینوتکس در تهران
تاریخ : 1394/03/20

موبنا- چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (اینوتکس) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار موبنا، نمایشگاه‌هاى بین‌المللى با گرایش‌های علمی- فناوری، پل ارتباطى بین بازرگانان، فناوران، صنعت‌گران و محققین کشورهاى گوناگون هستند که تنها براى نمایش کالاها و انجام مذاکرات تجارى پیرامون آنها برگزار نمى‌شوند، بلکه اطلاعات گوناگونی در زمینه قیمت‌هاى رقابتى در سطح جهانی، آخرین استانداردهاى کیفی و پیشرفت‌هاى صنعتی، دستاوردهاى پژوهش علمى و ایده‌هاى اقتصادى - تکنولوژیکی نیز در خلال برگزارى نمایشگاه‌ها مورد تبادل قرار مى‌گیرند.
ایران امسال برای چهارمین سال پیاپی است که اقدام به برپایی نمایشگاهی با محوریت فناوری و نوآوری می‌کند. نمایشگاه اینوتکس، همه‌ساله با همت پارک فناوری پردیس و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
اولین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های پیشرفته با حضور بیش از ۸۰ نفر از متخصصین روسی در قالب ۵۲ شرکت فناور به مدت سه روز، در اسفندماه سال ۱۳۹۰ در تهران برگزار شد، در آن نمایشگاه، شرکت‌های روس، آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در زمینه‌هایی همچون فناوری اطلاعات و ارتباطات، انرژی، نفت و گاز، فناوری زیستی، هوافضا و تجهیزات ساخت و ساز به معرض نمایش گذاشتند.
با تکیه بر دستاوردهای دوره نخست، دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌های پیشرفته نیز در اسفندماه ۹۱ با شرکت ۱۲۰ نفر از متخصصین کشورهای روسیه، بلاروس و اوکراین در قالب ۷۰ شرکت برگزار شد و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری نیز خردادماه سال ۹۳، با حضور ۶۰ شرکت فناور از کشورهای روسیه، هندوستان، کره‌ جنوبی، آلمان، انگلیس، چین، ترکیه و ۵۷ شرکت ایرانی برگزار و منجر به امضای ۱۷ تفاهم‌نامه و قرارداد انتقال فناوری به ارزش بیش از ۶ میلیون دلار شد.
اینوتکس ۲۰۱۵ حالا به مثابه دوره‌های گذشته، دعوت از شرکت‌های فناور داخلی و خارجی را هدف‌گذاری کرده و با توجه به اعلام سایت رسمی این نمایشگاه، هماهنگی‌ برای حضور شرکت‌هایی از ۲۰ کشور از جمله آلمان، فنلاند، روسیه، چین و ژاپن در این دوره از نمایشگاه صورت گرفته است.
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری از امروز نوزدهم خرداد الی ۲۲ خردادماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، برپا و میزبان علاقمندان فناوری و نوآوری بود.

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت فاتک افزار پرداز می باشد