آسیب کسب‌ و کارهای مرتبط با فناوری اطلاعات
تاریخ : 1394/03/23

نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: در حوزه تصمیم‌گیری، کثرت و تعدد کانون‌های مختلف آسیب زیادی به کسب و کار مرتبط به فناوری اطلاعات شده است.

به گزارش فاوا نیوز به نقل از ایسنا ، عیسی نجفی امروز ۲۱ خرداد در اولین نشست فعالان عرصه دیجیتال استان خراسان رضوی که در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار شد، با بیان این‌که چشم‌انداز ۲۰۲۰ و ۲۰۳۰ و سال‌های بعدی یک نگرش یکپارچه و ادغام شده است، عنوان کرد: در کشورهایی که توانسته‌اند شبکه دیجیتال یکپارچه‌ای داشته باشند، شاهد موفقیت‌های زیادی هستیم.
وی با اشاره به این‌که تمرکز خود را تنها برای ایجاد یک شبکه نگذاریم، تصریح کرد: همه شبکه‌ها باید به صورت یکپارچه دیده شوند، زیرا لازمه وجود یک شبکه یکپارچه تعدد شبکه‌های مختلف است.
نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به دو رویکرد فناوری اطلاعات استان اشاره و خاطرنشان کرد: رویکرد تکنیک‌ها و تولید محتوا این دو رویکرد هستند، بخش تکنیکال بر عهده فارغ‌التحصیلان و اشخاصی است که در بخش آی تی مهارت دارند، اما مشکل اصلی ما در بخش تولید محتواست.
نجفی خاطرنشان کرد: نخبگان و فرهیختگان هستند که در دنیای مجازی تولید محتوا می‌کنند و در شبکه‌ها با ایجاد ترافیک ارزش افزوده را بالاتر می‌برند، ابزار تولید محتوا وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها هستند که متاسفانه خیلی کم بروز می‌شوند، مساله مهم برای سال ۲۰۱۷ که مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام می­شود، تولید محتوا و ترافیک به دست نخبگان استان است.
وی با اشاره به این‌که قم رتبه اول تولید محتوا را دارد، اظهار کرد: در شهر مشهد مقدس محتواها باید بسیار بیشتر و پرترافیک‌تر تولید شود، ما باید بتوانیم از ظرفیت ۵۰۰ شرکت حقوقی و حداقل دو هزار نفر فارغ‌التحصیل رشته‌های مرتبط در حوزه فناوری اطلاعات در بخش خصوصی استفاده بهینه‌ای داشته باشیم

منبع.

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت فاتک افزار پرداز می باشد