سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان سیستان وبلوچستان
تاریخ : 1394/03/25

درایام گرامیداشت 24 خرداد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف افتتاح پروژه های ارتباطی به استان سیستان وبلوچستان سفرکرد

 به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر واعظی با استقبال رسمی استاندارو مدیران استانی  وارد استان سیستان و بلوچستان شدو با حضوردر گلزار شهدای زاهدان به مقام شامخ شهیدان این استان ادای احترام کرد.

 

سپس بر سر مزار شهدای حوادث تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه بر پایداری و الگو سازی از این شهدا تاکید کرد.

وزیر ارتباطات در حاشیه این بازدید اظهار داشت: عزت ایران و انقلاب اسلامی با از جان گذشتگی های شهدا و ایثارگران حفظ شد و باید این الگوی ماندگار را به تمام لایه های جامعه تبیین کرد.

واعظی اظهارکرد:: افرادی که در مقطعی از زندگی انتخاب شدند و به جبهه های حق علیه باطل رفتند، باید در همه دوران زندگی خود از این سرمایه استفاده کنند و برای جامعه امروز، الگو باشند.

 افتتاح پروژه بین المللی فیبرنوری ایران وپاکستان ،توسعه پهنای باند دسترسی دیتای اپراتورها دراستان، به ظرفیت 2140​Mbps ،ایجاد مسیر پشتیبان ارتباطات ملی استان ، توسعه شبکه فیبر نوری دراستان به ظرفیت 648 کیلومتر، مسیرهای درحال بهره برداری به ظرفیت 242 کیلومتر و توسعه واحداث ایستگاه ارتباطات زیرساختی  ازجمله پروژه های زیرساختی  است که امروز افتتاح خواهد شد.

www.ict.gov.ir/

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت فاتک افزار پرداز می باشد