دکترواعظی : تلاش دولت حرکت به سمت رونق اقتصادی است
تاریخ : 1394/03/26

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست شورای اداری استان سیستان و بلوچستان گفت: امسال تمام تلاش دولت حرکت به سمت رونق اقتصادی است

به گزارش  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ا رتباطات و فناوری اطلاعات، واعظی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری استان سیستان و بلوچستان افزود: دکتر روحانی با شعار نجات اقتصادی، بازگشت به اخلاق و تعامل سازنده با جهان وارد صحنه شد و با کمک مردم و قوای سه گانه و عنایت رهبری بر مشکلات فائق آمد و توانست دستاوردهای موثری برای کشور به ارمغان آورد.

 وی اظهار داشت: مشکلات معیشتی و اشتغال بر دولت پوشیده نیست و با توجه به وجود مشکلات داخلی و خارجی دولت برای مدیریت اقتصاد تلاش های زیادی کرده که با وجود تمام محدودیت ها و تحریم ها توانست نرخ تورم را از 40 درصد به 15 درصد کاهش دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: یکی از عوامل کند کننده حرکت دولت علاوه بر شکاف های موجود در دولت قبل، کاهش پیش بینی نشده قیمت نفت از 107 دلار به حدود 55 دلار بود بنابراین امسال تمام تلاش دولت حرکت به سمت رونق اقتصادی است.

وی تصریح کرد: مردم فهیم ایران به ویژه مردم سیستان و بلوچستان دو سال قبل با درایت تمام از بین نامزدهای انتخاباتی دکتر روحانی را به شایستگی انتخاب کردند و در نتیجه دولت تدبیر و امید با وجود خلاء های بسیاری که از دولت قبل وجود داشت تمام تلاش خود را برای وحدت و نزدیکی دولت و مردم در کشور بکار گرفت.

 واعظی اظهار کرد: مرحله دوم هدفمندی یارانه ها اجرا کردن برنامه های سلامت و کاربردی به جای تزریق پول بود که تجهیز بیمارستان ها و خدمات درمانی از آن جمله اند به طوری که امسال 9 میلیون و 200 هزار نفر زیر پوشش بیمه سلامت رایگان قرار گرفتند و سعی ما در راستای تزریق پول به خانواده های ضعیف و رو به پایین است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  ادامه داد: در دنیای امروز هیچ کشوری حتی بزرگترین و قدرتمندترین کشورها بدون توجه به روابط با سایر کشور ها نمی توانند به اهداف خود برسد بنابراین دولت یازدهم با گسترش روابط با سایر کشورها توانسته چهره ایران که تاکنون با تبلیغات دشمنان به عنوان مشکل در منطقه معرفی شده را تبدیل به کلیدی برای حل مشکلات منطقه کند.

منبع

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت فاتک افزار پرداز می باشد