اعطای وام وجوه اداره شده در جهت تسریع پروژه های فاوا
تاریخ : 1394/03/31

به منظور کمک به تسریع انجام پروژه های فعال در حوزه فاوا و به کلیه شرکت های خصوصی و تعاونی دارای قرارداد فعال در این حوزه با دستگاه های دولتی و عمومی، تسهیلات از محل وام وجوه اداره شده پرداخت می شود.

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس خسرو سلجوقی در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران ضمن بیان این مطلب اظهارداشت: بر اساس دستورالعمل تهیه شده در این خصوص، مبلغ وام پرداختی با توجه به مبلغ قرارداد شرکت ها با بخش دولتی و عمومی در چهار گروه مشخص و به متقضیان پرداخت خواهد شد.

 وی ادامه داد: تسهیلات از محل وام وجوه اداره شده در این بخش به منظور تامین بخشی از نقدینگی مورد نیاز برای تامین نیروی انسانی و یا تجهیزات مورد استفاده در پروژه پرداخت می شود که دریافت کننده وام می بایست به محض پایان قرارداد، نسبت به تسویه آن با بانک عامل اقدام کند.

 وی تصریح کرد: شرکت های واجد شرایط متقاضی دریافت این تسهیلات می توانند درخواست خود را به معاونت فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارایه کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن بررسی و به آن ها پرداخت شود.

منبع

© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت فاتک افزار پرداز می باشد